• Bericht vanuit Materiaalbeheer

    13 jul 2020
  • Deze week dienen ALLE TEAMS hun materialen weer op de club in te leveren. Dit zijn de materialen die de teams in bruikleen hebben van de club: ballen, ballenzak, hesjes, hoedjes, teamtas, ehbo-trommel, waterzak en sleutel van het ballenhok.
    Tijdens de zomervakantie worden deze materialen geïnventariseerd, zodat het nieuwe seizoen in augustus goed gestart kan worden.
    In augustus kunnen de sleutels van het ballenhok weer opgehaald worden bij de start van de trainingen.

    Inleveren kan DEZE WEEK van maandag t/m donderdag van 18.30 tot 22.00 uur en op zaterdag van 12.00 tot 15.00 uur.
    De tijden zijn ruim gepland, zodat de 1,5 meter-regel kan worden gehandhaafd.
    Alle teams leveren dus deze week hun spullen in, ook teams die inmiddels gestopt zijn met trainen ivm vakantie.

    Voor vragen kan je me mailen via materialen.svhouten@yahoo.com


    Groeten,
    Joyce Fransman
    Materiaalbeheer